Formandens leder for oktober 2008
Stor succes hos Zap-In
Af Jens Nielsen

For første gang i mange år deltog Centrum i et sponsorarrangement. Det var især dejligt, at sponsoren, kontorfirmaet Zap–In, selv henvendte sig til os. Vi skulle stille med en spiller i tidsrummet fra kl. 8.30 – 15.00, samt med bræt og brikker, så det var ikke det store vi skulle yde. At vi så blev der til forretningen lukkede kl. 17.00 tyder på, at både spillere og forretningen var meget tilfredse med arrangementet, hvilket de efterfølgende har meddelt mig (læs også artiklen). Der skal lyde en stor tak til Iver og Peter for deres ”arbejde” ved arrangementet, ikke kun fordi de vandt alle deres partier (og dermed penge til klubben), men også på den både de repræsenterede klubben på under eventen.

Ellers har vi fået lavet programmet for efteråret, et varieret program som vi håber I vil bakke op om ved at deltage de forskellige aftner. Vi er ved at lave en liste med mailadresser på klubbens medlemmer, så vi kan sende mail rundt til medlemmerne om hvad der sker de enkelte mandage - en lille ting som vi håber kan trække flere ned i klubben.

Vi har tilmeldt to hold til holdturneringen, et divisionshold og et A-række hold. Samtidig er styrkelisten blevet revideret. I den forbindelse har jeg sendt en forespørgsel rundt til medlemmerne om de er interesserede i at deltage i holdskak. Jeg har fået svar fra de fleste og heldigvis viser det sig, at de fleste gerne vil spille.

Vi har endvidere fået fastsat datoerne for Hans Nissen Cup. Det bliver i denne sæson 5. og 19. januar. Se indbydelsen andetsteds.

Til sidst vil jeg ønske alle en god sæson. Sørg for at bakke op omkring klubbens arrangementer.