En hilsen fra Årre
Af Brian Isaksen
den 4. august 2011

For nogle dage siden fik jeg besøg af et af de frafaldne Centrummedlemmer, Martin Clausen, lige nu på tålt ophold i København.

Martin fik heldigvis den gode ide, at vi skulle køre til Årre for at hilse på æresmedlem, hæderstegnsmodtager, tidligere Centrumformand, TL i topgruppen af 1. Vesterhavsturnering, TL i Landsholdsklassen i DM i Esbjerg 1972, mangeårig hårdt arbejdende kantinehjælper i Vesterhavsturneringens Venner – VERNER REXEN!

Det blev til et par hyggelige timer i Rexens ældrebolig i Årre, hvor vi fik genopfrisket mange minder fra Centrum og Vesterhavsturneringen. Vi var alle tre enige om, at det ser skidt ud for Centrum. Rexen kunne være et eksempel for os alle: Hver uge bruger han et par timer på den lokale skole på at undervise en flok drenge i vores skrantende spil. Og ja for resten, Rexen er fyldt 91!